vehemence

YAY!

2012-09-13 @ 13:45:08

Hallu!
Idag fick jag mina pengar! WOHO! Så det innebär att imorgon kan jag och manda shoppa loss lite (om hon orkar xD ) för sista gången på 6 månader! Sen blir det mys och bara bästis-time innan hon åker <3

A fy hur ska jag klara av 6 månader utan min mandapanda? Jag som tyckte att 6 veckor var för lång tid förra gången :( Men jag kommer ha min andra bästis ialla fall, så jag kommer nog överleva xD Utan mina fina tjejor vet jag inte vad jag hade tagit vägen, jag vet att det är en massa snack hit och dit om evig vänskap och bästisar hit och dit men jag kan ärligt talat säga att det jag och mina änglar har är fan äkta varan! Vi har känt varandra hela livet och vi har alltid varit där för varandra och vår vänskap har bara blivit starkare genom åren. Det är inte många som kan säga det, så det vi har är verkligen någonting värdefullt <3 Med det skrivet så känner jag att självklart kommer jag och manda klara av att vara utan varandra i 6 månader, det är inte precis så att vi kommer glömma bort varandra xD Men det kommer ändå vara svårt, att inte få se någon, som man är van vid att ha runt hörnet, på så lång tid är fan inte lätt!

Men nej nu svamlar jag bara! Det är nog för att jag vaknade nyligen (jag vet...suck) och jag har inte druckit upp mitt kaffe än xD

Nej, morsning korsning! <3

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback