vehemence

Shoppat!

2012-09-17 @ 17:54:00

Hallu!
Idag har jag och mammi shoppat lite :D Vi handlade presenter till syrran<3 Jag passade på och köpte en höst-jacka, har behövt en hur länge som helst xD Sen köpte jag lite baskläder oxå när vi ändå va där :P Det hjälpte att ha något att göra idag, manda åker ju ikväll och igår var sista gången jag såg henne innan hon åker :( Så nu är det 6 månader tills jag får se min älskade mandapanda igen :'( Men som manda sa igår, att 6 månader går fort! Snart är hon här hos mig igen! :D Och imorgon kommer jag få umgås med min andra älskade bästis så det kommer gå bra, jag kommer inte bryta ihop ialla fall xD <3 Skönt att jag får behålla en av dem xD<3 Uuh just det, jag fick min nya bh idag oxå, en svart balconette från Change (ASBRA BUTIK BTW!)<3 Så det har varit en bra dag idag :D 
Känns skönt att kunna skriva någonting positivt ibland ;) Kanske lägger upp bilder på kläderna nån dag när jag har tråkigt xD 
Nä nu ska jag fortsätta med annat! 
Byebye<3

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback