vehemence

Alltid klagar man..

2012-09-12 @ 12:35:04

Hallu!
 
Jag har kommit fram till att jag skriver fan bara här när jag antingen är arg, ledsen, jätte glad, flummig eller jätte utråkad xD Jag är en känslo-bloggare med andra ord. Just nu är det ett av dem där klagoinläggen som håller på att skrivas igen, sorry! 
 
Men jag måste få klaga på det faktum att jag fortfarande inte hittar något jävla jobb, och att jag nu dessutom inte har fått mina pengar än så räkningar och resten av familjen blir lidande :( Det känns bara så jävla jobbigt! 
Dessutom så fyller min älskade syster år nästa vecka och min bästa vän åker iväg till USA i 6 månader och det finns som mkt som jag vill göra med henne just nu och jag vill köpa en massa saker till både syrran och henne och just nu kan jag inte det och det GÖR MIG GALEN!! Pengar är långt ifrån allt och självklart betyder presenter ingenting i jämförelse med kärlek och vänskap...men att få visa båda med presenter hör liksom till vid sånna här tillfällen :(  Sen har jag tvättstuga om typ en halvtimme oxå, jag har haft jätte svårt att sova dem senaste veckorna, och sen så ska jag dessutom träna senare (men det ser jag åtminstonne fram emot) och jag kommer vara helt död när den här dagen är slut (det ser jag inte fram emot eftersom det förmodligen kommer att leda till att jag somnar efter middagen eller nått sånt irriterande). Blä för sånna här dagar som börjar as dåligt, förhoppningsvis kommer zumban frigöra en massa endorfiner som gör mig gladare xD Nej nu måste jag dricka upp mitt (kalla) kaffe och fixa färdigt allt innan tvättstugan, be till alla tvättstuge-gudar/gudinnor att det är rent och fint i tvättstugan idag, annars kommer det nog ett till inlägg senare xD 
 
Nej, hejsvejs på er! Hoppas ni har en bra dag, någon måste ju ha det ;)
 
 
 
 
 

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback