vehemence

Gamla tider

2012-10-03 @ 15:55:50

Hallu!

Jag har suttit och varit lite sentimental nu i regnvädret xD
Tänkt tillbaka i tiden på hur livet såg ut för några år sen och vännerna man hade då och hur annorlunda allt är nu. Det går knappt att jämföra... Delar av det saknar jag så himla mkt, några vänner som allt bara gick snett med som jag önskar att jag kunde förklara saker för. Jag var en helt annan människa när vi tappade kontakten och det känns så fel att det är så dem kommer ihåg mig :( Men vad ska man göra, det var för länge sen för att bara randomly fråga om dem vill träffas och ta en fika eller nåt, jag tror knappast att dem skulle vilja det ens om jag frågade xD Men jag har ändå svårt att släppa taget. Sån är jag xD
Livet är tufft ibland men man överlever, förluster går inte att undvika, hur mycket man än försöker. Jag har ändå världens finaste vänner, även om jag förlorat några på vägen så har jag ju hitta nya oxå och dem skulle jag inte vilja byta ut för något i världen<3
Nä nu ska jag sluta va konstig och förbereda mig på att möta upp syrran, vi ska shoppa lite :D

Byebye i det gråa och trista regnvädret!

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback