vehemence

Söndag

2011-01-16 @ 13:24:59

Hallu!

Orkar inte vara kreativ med rubriken (men är jag någonsin det?! xD)
Vaknade för drygt 1 timme sen :O Har fortfarande inte lyckats tvinga min kropp att somna på bra tider :(
Så nu för tiden är jag mestadels en nattmänniska.
Ser jag trött ut eller?  Kanske inte så trött som jag känner mig men ändå xD Jag bjuder på den ;)
Syrran kom precis in och störde :O Men det inget göraa, för hon tar tvättstugan idag med mammi så jag LÖVAR henne xD (Haha vi har ett eget litet språk så jag menade att skriva ,men det inget göraa, insider grej liksom xD)
Nä nu kom jag helt av mig :S Fan oxå!
Jo just det, idag är jag förvirrad för jag vet inte om det var idag jag skulle va med natta, men det verkar som om det är nästa söndag...vilket jag hoppas för i så fall kan jag va med Sara idag. Vi skulle varit igår men hon jobbade och var så trött när hon slutade så hon fråga om vi kunde va idag istället. Men det beror ju helt på om det var idag eller inte som jag å natta skulle va, så håll tummarna att det är nästa söndag xD
Nu tappade jag bort mig igen >:/
Aja då kan jag lika gärna gå och äta frulle nu :D
Heddå Heddå ;D

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback