vehemence

Kul...inte

2011-01-06 @ 11:22:07

Sjuk, hosta, mensvärk och sömnbrist. Kul. INTE!

Har inte kunnat sova alls! >:/
Har vänt på dygnet något så fruktansvärt och sen när man faktiskt försöker sova så kan man inte för att man dels, har vänt på dygnet, dels för att man hostar så man kvävs, dels har ont som fan och dels för tangent klapper från brorsans rum (Det är precis bredvid mitt). Jag blir galen(!). Och nu är kl 11 och jag kan ju inte precis somna nu.
Så jag har en as jobbig dag framför mig :/ MEN jag kommer ialla fall att få kolla på när Jessy spelar Majorasmask, svårt men kul Zelda spel xD
Nä, nu dör jag snart så byebye tills nästa gång jag skriver.
(Nästa år kanske? xD )
Å just det, GOTT NYTT ÅR i efterskott xD
<3

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback