vehemence

Torsdaaaag

2011-12-15 @ 09:49:24

Hallu!

Idag är det torsdag igen då vilket betyder AF igen xD Jaja det går fort :)
Vaknade 6.30 nånting imorse men lyckades somna om sen vaknade jag 8 igen och då kunde jag inte somna om så jag låg kvar i sängen till 10 i 9 xD Skulle upp 9 nämligen :P Så nu sitter jag här och snigel-äter min frukost, haha. Ska gå om typ 45 min så jag har tid att sitta här vid datan en stund till ^^
Jag måste handla mer julklappar! Börjar få smått panik men det är ju egentligen inte bråttom xD Men när man inte är säker på vad man ska köpa så blir det ju lite värre xD Men men det får vänta lite längre, har inte riktigt tid i helgen och jag vill helst inte handla själv xD Jag å manda kanske skulle handla julklappar igen men bara vi två den här gången då jag måste handla julklappar åt syrran oxå ;D Hihi
Nä nu börjar jag typ svamla så kanske dags att göra nåt annat xD Hahah
Byebye<3

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback