vehemence

SPRIIIIIT

2011-12-29 @ 16:35:57

Halluuuu!

Idag blev jag vuxen på riktigt, jag handlade på systemet för första gången xD HAHAHAHHAH!
Nej men allvarligt jag kände mig riktigt vuxen när jag stod där och lastade upp all sprit på rullbandet ;D Nu jävla blir det en galen nyårsafton xD Who's with me?! PARTEEEEEY!
Eller ja på lördag men man kan väl tagga till nu ändå ;)
Julen var föresten den mysigaste på länge, det enda som saknades var snön! Och de som man önskar var här varje dag som inte längre är det :(
Men julen var fin <3
Tänker passa på och säga GOTT NYTT ÅR!!! oxå för det blir nog inga fler inlägg detta år ;D
Puss på er! <3

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback