vehemence

Lite vintrig

2011-12-06 @ 16:17:44

Hallu allihopa!!
Idag känner jag mig vintrig :P ÄNTLIGEN finns det lite snö på marken! :D
Idag vaknade jag jätte sent! Tänker inte säga när för engångskull xD Men när jag vaknade var jag ialla jätte trött och kände mest för att somna om igen xD Haha, men kaffe fixar alltid sådanna problem ;) Hur som helst så blev jag helt ensam en stund senare och fick nån konstig idé att jag skulle diska (jag HATAR att diska för dem som inte vet) det var ganska lite disk men det kändes så fel att det var smutsigt i köket. Så jag drog iväg till vardagsrummet för att leta efter en förrymd julskiva som innehåller en låt som jag fullständigt ÄLSKAR med Cyndee Peters <3 Tyvärr hittar jag inte just den låten någon annanstanns :( MEN jag hittade skivan!!! Överlycklig   :´) Så med glädje i hjärtat så skuttar jag ut i köket och börjar diska! Efter jag är klar med disken har jag hamnat i nåt konstigt STÄÄDA läge så jag börjar städa alla ytor i köket och spisen och allt sånt xD Lite julstädning kändes riktigt roligt idag xD Nu är jag ialla fall slut igen men känner mig nöjd med min insats^^ Så jag har myst lite med varmchoklad och pepparkakor <3  Jag har dessutom äntligen lärt mig hur man lägger upp videor i bloggen!! YAY! Den här låten snubblade jag in i på en pysselblogg av en av mina bekanta. Det är inte vanligtvis min typ av musik men av nån anledning så blev jag lite kär i den ^^
Nu när jag ändå är inne på jultema så vill jag bara berätta att jag, mamma och syrran bakade lussebullar och pepparkakor i lördags, älskar att julbaka och längtar galet till när jag får hjälpa mamma med att göra knäck och baka, vad jag kallar dem, mormors julkakor<3 Mormor brukade alltid baka dem till jul och dem har alltid varit mina favvisar <3 Jag tror bestämt att det finns nån bild på dem från förra året, rosa,gröna och gula är dem xD Fina och färgglada kakor! Och på torsdag så ska jag å mandapanda (bästisen) till Täby och julhandla lite! Myspys! Om ni har tur och jag inte är för lat så kanske jag tar med kameran och fotar lite ;D  Jag hittade bilden!! Hahah så här är mina favvokakor! Eller ja dem delar iofs plats med hallonkakor ;D  Neeej nu blev det här inlägget jätte långt känns det som xD Men det är väl iofs bara bra med tanke på hur sällan jag skriver xD Hihi! Hoppas att alla har haft asmysiga adventskvällar och att ni pysslar och bakar och är juliga ni med xD
Ha det så bra tills nästa inlägg!
Byebye<3

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback