vehemence

Aaaa!

2011-12-21 @ 12:52:10

Hallu!

AAaa! Det är bara 3 dagar kvar till Julafton!! :D Problemet är ju då att jag inte har köpt julklappar än för gissa vad, jag har blivit sjuk :´( MEN idag måste jag kräla mig ut ialla fall så då tänkte jag passa på att lunka ner till centrum och handla julklappar xD Hahaha kan ju höra av mig om några timmar när jag kommer hem, om jag gör det, hahahah. Neeej nu ska jag försöka vakna till lite mer och se om broder min har vaknat då han ska med mig på första "uppdraget" xD
Byebye<3
Tänkte dela med mig av min "morgonmusik" för dagen xD
Ääääälskar den här låten <3

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback