vehemence

Kommer ha bästis abstinens! :O

2010-11-13 @ 13:41:28

Hallu!

Idag har jag tvättstugan igen :/ Suck* Jag vill verkligen inte...det är så jävla tråkigt. Hade hoppats att någon annan skulle hjälpa till idag men Jessy ska till JOSSAN, vilket hon verkligen förtjänar! Och Jonas har Jessica här så han hjälper ju inte till då...Så då blev det jag å mammi igen då :/ Men men, sånt är livet.
Igår var en sån där konstig dag, vaknade kl 7 för att gå på ett informationsmöte på arbetsfömedlingen :/ As jobbigt. Sen var det pissväder oxå så då ville man ju ännu mindre... Sen när jag kom hem gjorde jag typ ingenting jätte länge, satt vid datan och tv:n bara. Sen så gick jag å mammi och köpte fredagsmys xD
Sen på kvällen så fick jag äntligen va med min mandapanda<3 Saknar henne väldigt mkt nu som det är, hon jobbar så mkt så vi ses nästan aldrig :( Fattar verkligen inte hur jag ska klara av 6 veckor utan min manda :( Jag kommer typ böla med sara och bara " Jag saaaknar mandaaa! :'( JAG VILL ATT HON SKA VA HÄÄÄR :'O" Sara kommer bara, men jag då?! Hahaha nää, men jag kommer sakna henne jätte mkt, ingen manda att prata med och bara vara med, har aldrig varit utan henne så länge :O Förutom när vi va bebisar då men det minns man inget av ändå xD  Ikväll ska kanske jag å manda va igen, hör och häpna xD Det händer inte ofta längre att vi ses 2 dagar i rad xD Så jag hoppas hoppas ^^ Nä nu ska jag snart ner till tvätten igen xD
Me and you 4ever gumman! <3<3<3

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback