vehemence

Jösses :O

2010-11-23 @ 03:49:01

Hallu!

Klockan är mitt i natten och jag ska, så fort jag skrivit färdigt, gå och lägga mig xD
Har haft lite sömnsvårigheter dem senaste nätterna och somnat runt 4 tiden på natten, man fastnar liksom.
Jag ville bara skriva av mig lite. Har inte gjort så mkt, i onsdag var ju jag,jessy å manda å såg harry potter, DEN VAR AASSSS BRA! :D Vill se den igen. NU xD Sen så har jag mest lodat här hemma. Jo jag har haft ont i nacken oxå, iiinte kul :/ Har kollat på lite olika filmer och bakat kladdkaka och gjort chokladpudding. Vi hade lite chokladtema igår och idag xD Hehe, mens försenad/utebliven? Stort JA. :( Jag har även börjat äta Zinktabletter, dem är bra för lite allt möjligt, känner mig ärligt talat bättre i kroppen redan, har bara provat i 2 dagar :P
Jag har spenderat dem senaste 3 timmarna med Gossip Girl, första säsongen, jag har sett på den förut men känner att jag måste se om den, var inte så inne när den började. Men den är fan beroende framkallande :O Vill egentligen kolla på ett till avsnitt redan direkt nu, men måste verkligen sova, kl är liksom 3.46 xD Men jag har även varit duktig! Jag har sökt 10 jobb medans avsnitten buffrade ;D Yay mee xD
Nä, NU ska jag gå och borsta tänderna, man måste se efter dem, annars kan det stå en dyyyrt, om ni fattar vad jag menar ;D Haha nä nu måste jag verkligen sluta skriva, till och med jag ser att jag borde hållas ifrån att skriva för tillfället xD Haha!¨
XOXO/  xD<3

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback