vehemence

Cupcakes!

2010-11-16 @ 12:48:43

Hallu!

Idag ska jag vara med Carro å manda :D<3 Vi ska baka muffins! xD Nån på mandas jobb hade gjort egna recept som manda ville prova så då ska vi göra det idag :P Namnam!
Det var så länge sen nu sen vi träffade carro, jag å hon skulle setts för jätte länge sen men då blev hon sjuk, och sen när hon blev frisk och vi skulle träffas så blev jag sjuk! :( Men nu är vi alla friska och lediga så då passar vi på :D
Igår så var jag sara! Vi hade jätte mysigt, hon kom hem till mig och så kollade vi på gamla foton och pratade ^^ Sen så ville hon till McDonalds så då gick vi dit xD Där träffade vi även på Mia :P
Efter det så var det dags att gå hem, jag följde med sara den långa vägen, hon ville så gärna så jag kunde inte säga nej xD Men jag kan ju säga att det va lite läskigt att gå hem själv sen :S Jag måste sluta kolla på läskiga saker på youtube xD Hahahah! Nej, nu kommer manda snart hem från stallet så nu är dags att jag gör mig färdig ^^ Klä på mig och borsta tänderna och lite sånt ;) Kanske lägger ut foton av muffinresultatet sen ;D
Om man ändå kunde göra sånna muffins ;P
Byebye

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback