vehemence

Can´t sleep

2010-11-17 @ 02:41:26

Hallu!

Jag har för tillfället lite svårt att sova xD
Så jag tänkte att jag lika gärna kan uppdatera lite ^^
Våra muffins blev i stort sett misslyckade, men vi åt dem ändå, dem var inte direkt äckliga, men dem var inga perfekta små saker heller xD Det blev mer eller mindre kladdkakssmet i muffinsform med brända toppar och misslyckat chokladöverdrag xD Hahahhaah men men det är så man lär sig ;D Så om vi försöker igen så gör vi det lite annorlunda den gången ;)
Dem är inte riktigt värda att visas upp här, jag håller hellre fast vid dem fina cupcakesen från det förra inlägget xD
Vi hade ialla fall väldigt mysigt <3 Vi kollade på Buffy och mös i soffan :D Min kamera vill inte sammarbeta med mig men om den ville det så skulle jag lägga upp bilder på oss ialla fall :D But that´s obviously not gonna happen :/  SÅ jag tar en annan bild på oss istället xD. Kanske inte passar men det skiter jag i xD
Nä nu ska jag fan försöka sova, ska ha tvättstugan imorn igen så då måste jag vakna senast 12. Och sen kl. 21.30 så blir det HARRY POTTER med Jessy å manda! <3 Läääääängtar! :D
Sov så gott! <3

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback