vehemence

YAY! :D

2010-05-24 @ 20:43:39

Hallu!

Nu har allt ordnats sig! :D Eller det kommer ialla fall bli som det skulle ha blivit från början :P Yay!
Och jag har min studentklänning och allt! :D Är så glad!
Ska ladda upp en bild ;)
Sen fick jag höra att jag fick VG på en religions inlämning som jag var lite orolig över, var inte ens säker på att jag skulle få G xD Så VG gjorde mig överlycklig :D Man klarar ialla fall nåt när man är superstressad, det finns hopp xD
Men än finns det saker i skolan som gör en både stressad och orolig :S T.ex så hade jag ett psykologi prov idag, det känns iofs som om det gick bra men man vet ju aldrig :/ Sen har jag fortfarande ingen aning om hur jag ska lyckas med andra saker, som t.ex andra delar av religionen och inte heller filosofin :/ BUHU! Men men, just nu är jag GLAAAD :D
Läste precis i min syrras blogg att hon har fått lite problem som hon inte väntat sig :( Stackars! Vad berör mig så är jag bara glad att du kommer att vara där Jessy<3 Presenter struntar jag blankt i :D Bara så du vet älskade syster^^
Annars så är allting okej, är så jävla slut bara av att ha mått dåligt och oroat mig över saker...tack å lov att vissa av dem sakerna är borta nu :) Annars hade jag fan brutit ihop :| Men nu behöver jag inte det xD WOHO! :D
Nä nu ska jag lägga upp bilden på studentklänningen och sen ska jag fortsätta med annat, plugg kanske? :/ Hehe.
Haha jag såg den här bilden och kom på att jag inte lagt ut en bild på hur jag såg ut på min skiva, så här är en xD
Haha var bara tvungen xD NU kommer klänningen ;)  Så ^^ Nu ska jag fortsätta med annat som sagt :D
Byebye<3

Permalink Allt och inget Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jessicka

tack gumman skönt å höra.

känns ändå förjävligt men ja jag kan inte göra något åt det tyvärr :( vad skönt att saker har ordnat sig.

och grattis till vg! Älskar dig , puss <3

2010-05-25 @ 16:06:48
URL: http://denvitablomman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback