vehemence

Varför...

2010-05-20 @ 16:46:41

Hallu...

Varför? Varför varför varför måste alltid något sånt här hända? Just den dagen då vi alla ska vara så lyckliga och glada ser för tillfället ut att vara förstörd...
Varför var jag tvungen att säga något från första början, om jag inte hade det så skulle allt vara någorlunda bra nu. Visst, jag skulle varit delaktig i att "föra någon bakom ljuset" om man kan kalla det det, men vi hade alla varit vänner...eller a "vänner". Många " tecken idag.
Om allt bara hade blivit som vi bestämde, om det bara skulle varit vi 4..eller a 5, så hade allt varit toppen! Så varför överhuvudtaget ändra på det från början?! Och varför sa inte jag NEJ från första början...hade jag gjort det så skulle det inte heller ha blivit så här. Aaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! VARFÖR LIVET..VARFÖR?!

Permalink Allt och inget Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jessicka

Men gud syrran vad är det som har hänt? Vem är det du har fört bakom ljuset och vad är det som kommer bli förstört ?? :O:O:O

2010-05-21 @ 13:01:03
URL: http://denvitablomman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback