vehemence

Måndag

2010-05-10 @ 21:34:42

Hallu!
Blä för måndagar, tack å lov att dagen snart är slut :D
Det har varit en as lång dag i skolan kändes det som, blev alldeles yr under de sista 2 lektionerna :/
Har varit helt okej hemma sen, har varit helt slut och kännt mig som en zombie, men jag gick ialla fall en promenad med Olle<3 Så jag mår inte helt pyton över mig själv xD
Det finns vissa saker som känns helt meningslösa, och andra som jag inte ens vet hur jag ska hantera...men det finns ju mycket bra just nu oxå. På onsdag ska jag, jesper, manda, rasmus å kanske kajsa på bio^^ På torsdag ska jag va med sara :D Och på fredag är det den EFTERLÄNGTADE studentskivan<3<3<3 Plus oxå att man är ledig på torsdag å fredag <3 Lööövar kristihimmelsfärdsdag just nu, men bara för att man är ledig ;)
Jag skulle egentligen ha pluggat som en dåre idag, men precis som igår så har jag ZERO energi :( Jag ska ialla fall försöka göra en historia grej nu, sen måste jag sova... Aja önska mig lycka till xD Jag lär behöva det :S xD

Byebye<3

Permalink Allt och inget Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jessicka

ja måndagar är inte roliga alls inte :(

Men den här tisdagen måste väl ha varit en av de roligare i alla fall då du var här hos mig :)

Tack för en jätte rolig dag!

Och det gör ingenting att du aldrig logga in på msn igår o fulländade min måndag, du fulländade min tisdag istället :D PUSS love u <3

2010-05-11 @ 22:45:09
URL: http://denvitablomman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback