vehemence

Läääänge sen xD

2010-05-09 @ 20:19:31

Hallu!
Oj Oj Oj, nu var det flera månader sen jag skrev något! Vad tråkig jag har varit :D Haha!
Ja det har förstås hänt en massa saker som jag inte kommer ihåg nu men det viktigaste just nu är ändå att studenten närmar sig! :D Bara ca. 3 veckor kvar! Den 4/6 är det slut! Jippiiii! xD
Och nu på fredag har vi studentskivan! Längtar såå! :D Vi har ist-tema, alltså man ska va nåt som slutar på ist typ artist, nudist, sadist, miljöaktivist, turist, 9o-talist. osv xD Och under årtalen 80-,90-,2000-talist, osv, kan man vara i stort sätt vad som helst, man kan vara hippi, fjortis, emo, punkare, ja en massa saker helt enkelt xD Jag ska vara en showartist ;) Hahah det du! ;D
Idag har jag typ inte gjort nåt, har kollat på film, spenderat lite tid med hönsen xD Chattat med min kära syster och spelat röj på msn, så jäkla kul xD Att spela röj med syrran är bäst<3 Det var föresten hon som insisterade på att jag skulle börja skriva igen :P Så nu kanske jag börjar skriva mer regelbundet :D
Ja, nu tänkte jag ialla försöka hitta lite jobb som jag kanske kan jobba med inom en snar framtid, jag vet att jag är jävligt sent ute men bättre sent än aldrig, eller hur? ^^
Jahapp kanske ska ta och börja leta nu då, hahhaha! Det är så lätt att fastna i saker, typ serier som Ledgend Of the Seeker,  The Vampire Diaries, Moonlight och Fruits Basket xD Men de är SÅ bra :D Hahha jaja nu måste jag leta jobb xD Hoppas alla har haft en underbar helg! Och att alla får en superbra vecka oxå ;D

Byebye! <3
/ The girl with emotions of vehemence on her mind, most of the times.

Permalink Allt och inget Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jessicka

tänkte jag skulle skriva en liten kommentar till ditt blogginlägg syster :)

Tack för en riktigt rolig dag och hoppas du skriver blogg igen.. kul o följa vad du gör :D

måste bara fråga.. vad är vehemence förnåge?

hehe. älskar dig puss<3

2010-05-09 @ 21:51:22
URL: http://denvitablomman.blogg.se/

Postat av: Jossan

Haha tack så mycket syrran :D Jag tycker det är kul att läsa din blogg oxå ;D Hehe vehemence är en kraftfull känsla, ofta är det en dålig känsla men det kan även vara en bra och lycklig känsla :D

Älskar dig oxå ^^ Puss! <3

2010-05-10 @ 21:52:48
URL: http://vehemence.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback