vehemence

Whooo!

2010-06-02 @ 11:27:06

Hallu!

Godmorgon alla! Har varit uppe i några timmar redan men har inte hunnit skriva än xD Jag vaknade 7.30 idag för att ringa min doktor för att jag ville förnya några medicin recept, tror ni inte att telefontiden börjar 8.00? Det borde jag i ofs. ha fattat, men men ;D Så medans jag väntade så tog jag en skön dusch :D Sen så ringde jag, och då svarade en doktor, receptionisten skulle ha svarat, och ber mig ringa om 15 min... då fick jag vänta igen! Men då gick jag och åt frukost och tittade till hönsen, fortfarande bara en liten gulleplutt :( Men det kommer! Sen så kolla jag runt lite på datan och sen så ringde jag igen. Då fick jag veta att man måste prata direkt med sin läkare för att få medicin! :O Fan va dåligt! Så då var jag tvungen att vänta på att han skulle ringa upp mig oxå. Han skulle ringa mellan 11-12 och klockan va lixom halv 9...
Aja nu ringde han precis ialla fall och det gick så bra så :D Nu har jag mina mediciner väntandes på apoteket ^^
Idag har jag bara 1 lektion, om man kan kalla det lektion xD Vi ska typ fika eller nåt :S hahha!
Aja, idag ska jag sova hos manda sen oxå för vi ska upp 5 imorgon för att hämta biljetter till ett Twilight Event! Taylor Lautner och Kirsten Stewart kommer! :D :D :D Aaaa! Det ska bli så kul! Biljetterna släpps kl.8.00! Men tänk hur många andra galna fans som kommer att vilja ha en biljett, men två är våra! Vi ska ha VIP!!!! ;D
Ne nu måste jag snart gå till bussen, hehe.
Och på fredag! DÅ FAN SMÄLLER DET!!! HEJ DÅ SKOLAN!!! ;D Jag kan inte ens fatta att jag slutar om 2 dagar! :D HELT GALET!!!!!!!!!
Haha!
Bybye! <3   Jag idag :D

Permalink Allt och inget Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jessicka

Ja det låter bra det!

Det lät som en liten halv tuff start på dagen för dig men vilken tur att du fick tag på din doktor i alla fall! Tack jag såg sakerna på farmville nu men jag hinner inte ta allt för jag måste snart bege mig till tåget, dax att åka in till universitet för att möta upp mina kollegor sen så är det dax för vårRuset!! kl 19.00 så går starten. Tack för lyckoönskningarna, jag är jätte nervös men jag vet att det kommer gå bra. Berättar mer sen.



Åh ska ni försöka få biljetter? Häftigt.

Jag önskar er all lycka till o hoppas ni får tag på dom så ni kan få träffa era idoler ;)

Älskar dig, jaa tvåå dagar kvar nu!!

Dom tog studenten här du vet vid runö idag, då tänkte jag på dig :D:D snart är det din tur :D

PUSS PUSS <3

2010-06-02 @ 16:11:25
URL: http://denvitablomman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback