vehemence

JAG HAR BLIVIT "MAMMA" <3

2010-06-01 @ 21:31:05

Hallu!!!

Jag har blivit "mamma"! Våra små ägg som jag har vakat över har kläckts! Eller bara 1 än så länge men de 3 andra kommer snart :D Jag lyckades ta ett ganska dåligt kort på den, men det kommer upp bilder nu på både kycklingen och de lyckliga föräldrarna xD Och ägget som kycklingen låg i...varning för känsliga att det inte ser så kul ut :S Hehe!
Men här kommer de! ;D
Pappa Amor
Mamma Dolly
Lilla kycklingen! <3 Och de andra små äggen<3
Äckel ägget :S
Och lilla lyckliga jag! --------------------------> '
Nä nu ska jag göra annat xD Ha det bra alla!
Byebye<3

Permalink Allt och inget Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jessicka

Vad roligt syrran, grattis!!

:D Inte för att man ser kycklingen men ta ett bättre foto nästa gång och visa mig sen :D

Du läser min blogg fortfarande va?

Skriv gärna kommentarer till mig, får aldrig några från mina 4 läsare och antar att du är en av dom ;)

hahahaha puss lövar dig <3

2010-06-01 @ 22:07:38
URL: http://denvitablomman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback