vehemence

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FY FAAAAAN VA JAG ÄR BRAAAAAAAAA! :D

2010-06-06 @ 14:10:56

Hallu!!!!!!

Jag har tagit studenten! xD xD xD
Allt var jätte bra i fredags! Mottagningen var underbar! Tack alla älskade som gjorde den till det<3
Här kommer lite foton från champagne frukosten, ut-springet och mottagningen<3<3<3
Mia och Jesper<3
Manda och Carro<3
Jag xD
Frukosten :D
Frukosten igen från ett annat håll xD Blev tyvärr ingen bild på champagne-en :
Skåååål! (screwdrivers ;)
På väg till skolan :D
Lunch i skolan för sista gången xD
I Bergateatern fick vi underhållning av lärarna och sen sjöng vår klass lite oxå ;)
Hehe xD
Här kommer vi patrullerande med trumorkester i spetsen xD
Här springer vi ut! xD Woooooooooh!
Mammi och jag! <3
Brorsan och jag! <3
Mina älskade syskon och jag! <3 Har inte fått en bild på mig å syrran som kramas än men det kommer ;)
Sara och jag! En av mina bästa vänner <3
Min fina fina älskade familj<3<3<3
Jag och mandisen! Fy fan va vi är bra!!! <3
Jag, Carro å Manda<3<3<3
Flaket! Shit va läskigt det var att åka på det asså! Den idioten som tyckte att man skulle ha brjörkar med borde hängas! Det var fan livsfarligt :#
Men det var kul oxå! Men oj oj oj vad dyngsur man va sen alltså, öl överallt!
Där är vi :D <3
Manda, Jesper och Jessica! <3
Nyduschade kommer jag och manda till mottagningen xD Jag...
...och manda :D
Här skålas det xD
Och här kramas det :D  Mamma och jag<3
Syrran och jag<3
Sara och jag<3
<3
Cattis och jag<3
Tårtoooor xD Mitt namn blev felstavat så mamma fick göra om det ifall ni undrar varför vi har olika färg på namnen.
Här öppnas presenter :D
Mammas underbara rörträsk-tårta, den gick åt snabbt kan jag säga xD Det fanns 2 xD
Under middagen :D
Efter middagen xD
Det var det! :D Nu orkar jag inte mer, hahahah!
Tack igen allihopa! Det var helt underbart! :D
Massor av pussar och kramar!
Älskar er<3<3<3

Permalink Allt och inget Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: storasyster <3

det är ingen fara gumman, förstod att du var trött och ja du vet vad. men nu var du här idag igen så det var kul :D urk nu ska man snart upp så det är dax att sova och stänga ner datorn haha :P

ska bara posta ett snabbt inlägg på min blogg.

Ja nu har du tagit studenteeen! fy fan vad du är bra!

jag älskar dig med . puss <3<3

2010-06-06 @ 23:37:33
URL: http://denvitablomman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback