vehemence

Flyttad :D

2010-06-21 @ 00:12:13

Hallu!

Har flyttat från Cattis, är nu hemma hos mamma igen ^^
Det känns jätte skönt :D<3
Orkar inte skriva mer om det, men så ni vet, nu bor jag hemma igen tills jag hittar något eget xD
Men jag har mer roligt att skriva om!!
Imorgon ska jag (HELT OTROLIGT GALET NOG) på Twilight Eventet! Aaaaaa! Jag ska få se Taylor Lautner och Kirsten Stewart! Aaaaa! Jag å manda imorn! Och Viggo å jessie oxå! Och sen dem jätte trevliga tjejerna som vi satt bredvid för biljetterna xD
Så jätte taggad! :D
Godnatt alla! Hoppas att ni får en lika bra dag imorn som vi på eventet kommer att ha<3
Byebye<3

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback