vehemence

Manda 19!

2010-02-21 @ 15:41:48

Hallu!
Manda min bästa vän fyllde 19 i fredags! Vi drog till Chaplin´s Bar efter en förkväll hemma hos henne och fan va kul vi hade! :D  Vi dansade Non-stop i flera timmar tills vi typ kollappsade och var tvungna att dra hem ;) Eller a, JAG kollappsade xD Dit måste man dra igen när man har råd, strippstångerna va ju galet roliga xD Det dåliga var att utan VIP-kort så kostade det 120 spänn bara för att komma in :O Och ännu sämre var att jag HADE ett VIP-kort men fick ändå betala fullt pris för att kärringjäveln inte såg kortet! Dricka va fan dyrt oxå...men jag tyckte senare att det ändå var värt det :D Jaja nu ska jag äta!

Byebye<3

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback