vehemence

Sjuuuk :/

2010-12-19 @ 09:49:42

Hallu!

Nu var det ett tag sen jag skrev igen.
Är sjuk, har varit det några dagar nu :( I förrgår hade jag t.o.m feber :(
Men nu mår jag lite bättre :) Bortsett från att jag har fått en jätte konstig dygnsrytm och nästan inte sover om nätterna längre :O Nu har jag t.e.x inte sovit alls, trotts att jag är sjuk.
Men jag skyller min nuvarande dåliga dygnsrytm på att jag läser om Twilight, på engelska ^^ Jag kan inte fatta hur mkt som filmen inte tar med, jag vet att man inte ska jämföra och att det är svårt att få med allt, men dem har faktiskt missat en hel del viktiga grejer :/ Man blir så less på sånt.
Aja, Me <3 The Books!!
Saknar fortfarande manda<3, SÅKLART xD Fast nu har hon skrivit å så, så jag har inte lika mkt abstinens som jag hade innan hon skrev xD Men det är fortfarande alldeles för lång tid tills hon kommer hem igen :(
Natta har gulligt nog erbjudit sig att umgås med mig när bästisabstinensen blir för mkt för mig xD Hennes bästis har flyttat till Malmö så det är lite värre för henne än för mig :O Min bästis kommer ialla tillbaka :) Så tack natta! :D
Jag ska se till att träffa Carro oxå så fort jag blir frisk! Hon skrev på fb för nån dag sen och det var alldeles för länge sen vi träffades :(
Nä nu blir min hjärna alldeles COOCOOO! Så jag måste sluta skriva nu xD
Hoppas alla andra har fått sovit gott<3

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback