vehemence

4 dagar kvar!

2010-12-20 @ 18:24:38

Hallu!

Bara 4 dagar kvar till Julafton! <3
Tur att jag bara har 1 julklapp kvar att köpa, mammas.
Det är ett dåligt med pengar år i år så det blir inte så många klappar, men det är ju inte dem som gör julen, eller hur? Det jag alltid längtar mest till med julafton är julstämningen, maten, myset och Kalle ankas jul och Karl-Bertil Johnsson xD Utan det så skulle det inte va jul :D
Jag mår lite halvt idag, är ärligt talat mer trött idag än igår fast jag har fått sovit nu, va vaken i över 30 timmar :O 33 timmar för att vara exakt. Knäpp känsla det va xD Men nu sov jag jätte länge, till 13.15 :O Och är ändå trött... jag som gick å la mig 23. Aja skumma grejer xD
Idag har varit en konstig dag, har inte gjort så mkt. Vaknat, ätit frukost, damsugit mitt rum, letat jobb och suttit vid datan. Nu känner jag, konstigt nog, för att kolla i gamla skolböcker xD Hahah! Så jag ska göra det om en stund.
Manda skrev idag igen :D<3 Blir så glad när hon gör det, saknar henne väldigt MKT!<3
Mamma och jag bakade julkakor och chokladkola igår ^^ Glömde ta kort så tyvärr ingen bilder på hur dem ser ut innan dem gräddas men ni kan få bilder på resultatet :D
Gott va? Vi är inte färdig med allt än men nu har vi kommit en bit på vägen :P Mums!
Dem i mitten har jag gjort, det är samma deg som chokladkakorna bara att man ska ha i karamellfärg^^ Dem är mina favoriter, mormor brukade göra dem. Saknar henne, hon skulle ha fyllt år nu igår <3 Att det har gått 9år sen hon dog är helt sjukt. Men hon lever kvar i våra hjärtan, vi älskar dig mormor<3
Nä, nu har jag inget annat att skriva om :)
Hoppas att alla hade en jätte fin 4:e advent igår!
/Jossan

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback