vehemence

Yay!

2010-08-05 @ 14:48:08

Hallu!


Idag kommer min älskade Jessy hem! Har saknat henne nu när hon varit och hälsat på kompis i småland.
Men hon kommer inte förens i kväll, så nu snart ska jag till manda<3 Det känns som det var jätte länge sen jag va med henne xD Det va det ju iofs oxå :/ Haha men men idag ska vi bota min manda abstinens, hahaha!
Just nu sitter jag å äter lunch samtidigt som jag väntar på att hon ska messa å säga att hon ätit färdigt xD Vill dit så fort som möjligt, märks det? HAhahahah!
Från det till något helt annat, ett av dem andra jobben som jag sökte till har försökt att få tag på mig, men jag missar alltid när dem ringer :/ Inte för att det spelar någon roll då jag redan har fått ett jobb nu som jag dessutom har skrivit kontrakt med xD Men de som ringer är ett heltidsjobb vilket hade varit bättre :/ Så jag e lite aggro över att de ringer nu när det är försent, hahaha. Aja, inte så mkt man kan göra åt det xD
IGÅR

Igår så installerade jag å Jonas Heroes lll, sen spelade vi tillsammans till kl 4 xD
Hahah sen va vi tvungna att sova xD
Jag fick dessutom veta att Jonas har börjat blogga :D Jätte kul! (för dem som inte vet så är Jonas min brorsa ;D)
Jag och mamma bakade choklad biskvier igår oxå (jag gjorde mkt igår xD)<3<3<3 Sååå goda! Fast dem är till söndag, då mammi fyller år!<3
Men vi va ju tvungna att smaka, eller hur? xD Hehe.
Jag kollade även på en Geishas memoarer igår, den är så bra! Hade inte sett den på jätte länge! Det är verkligen en film värd att kolla på flera gånger, slutkommentarerna ger mig rysningar! :D
Kommer från olika delar av filmen, typ :P (båda är från slutet)

You cannot say to the sun, more sun
You cannot say to the rain, less rain

After all, this is not a memoir of an empress
Nor of a queen
These are memoirs of another kind
SÅ BRA! :D

TILLBAKA TILL IDAG xD
Sen fick jag min New Moon idag :D Jag hade beställt den för nån dag sen, dem är snabba på CDON när man köper direkt xD Jag hade nämligen inte New Moon på engelska, inte Breaking Dawn heller men dem hade inte den för tillfället :( Så nu behöver jag bara den sen så har jag en full kollektion xD Hahahah :P
Eller a, jag måste ju ha alla filmerna oxå, men det väntar jag med tills det kommer en samlarbox med alla 4 filmerna, det KOMMER ju komma en samlarbox ;) NO DOUBT xD
Hahaha nä nu ska jag göra nåt annat medans jag väntar xD
Jag är verkligen helt flamsig idag xD Bloggen blev väldigt fram och tillbaka idag :P Aja ni fattar väl nåt ialla fall xD Haha!
För trots allt...
This is not a blogg of a normal girl...
this is a blogg...
of a smasklarpa xD MOHAHAHAHA!

Permalink Allt och inget Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: syrran

haha alltid lika kul o läsa din blogg <3

jaa nu är jag hemma, jippie :D

Och måste verkligen sova snart. Hur fan ska jag komma upp på måndag o jobba egentligen? XD

kul o läsa vad du har haft för dig :D

Åh har jonas börjat blogga.. vad heter hans blogg???

PUSS <3 ses imorgon ;D

2010-08-06 @ 00:48:47
URL: http://denvitablomman.blogg.se/

Postat av: Josse

Haha alltid lika kul att läsa dina kommentarer :D Det är bara du som kommenterar xD Haha!

Du har klarat dig alldeles utmärkt med att komma upp^^ Såg inte dig på hela dagen igår :( Får väl se dig idag xD HAHAHAH!

Puss!!!

2010-08-10 @ 13:03:48


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback