vehemence

Trååååkigt!

2010-08-01 @ 20:55:15

Hallu

Jag har så tråkigt! Är as trött och orkar typ ändå inte göra något men jag har tråååååkigt :/
Jag å mammi hade jätte mysigt och kollade på New Moon och bakade pizza förut idag xD
Men nu har jag som sagt ...TRÅKIGT!
Kanske lägger upp pizza bilder...kanske inte ;D
Jag börjar jobba onsdag den 11/8! Tyvärr fyller Sara år då :( Men jag får fira henne på helgen sen :)
Det blir många födelsedagar denna månad.
Imorgon fyller Carro år. Hon ville inte bli firad :( Sen fyller mammi år! Sen Sara<3 Sen jag å gamelmorbror på samma dag xD
Sen ett par till som jag inte precis firar men grattar ;D
Hmm...nä nu tänker jag nog tråka vidare. Se en till film kanske? Såg på Blood and chocolate i förrgår, asbra!
Aja, vi får se vi får se vad jag hittar på.
Ha det!
<3<3<3

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback