vehemence

Weekend

2009-09-27 @ 18:10:40

Hallu :P
Jag har haft en jätte bra helg! :D Så glad!
Som sagt så var jag med C i fredags, och igår var jag med S. Vi hade så kul! Vi köpte en massa skit och hyrde 4 filmer, 3 skräck och en asful tonårslarv film :D Det va skit kul! S somnade under den 3:e filmen men jag såg alla! :D Men det gjorde i och för sig att jag har sovit dåligt :/ Men det var det värt :D Idag vaknade jag sent hemma hos S och fick ca 20 minuter efter det, kasta mig upp, klä på mig och springa ned till vägen dit c&a ( Andra personer, inte mina vänner xD) skulle komma snart och hämta mig så att vi kunde handla tillsammans. Men jag hade som vanligt inte behövt stressa för det tog det 25 min för dem att komma :/ Men men, vi handlade ialla fall och jag fick nästan tillbaka mina 82kr som dem var skyldiga mig för att dem slängde min pantpåse under flytten. Jag har aldrig pantat så mycket i hela mitt liv som jag gjorde idag! Det blev typ 170kr eller nåt men c fick inte växel för 82kr så jag fick 71kr nu xD Dumt asså:D Jaja, nu har jag inte tid att skriva här längre.
Måste plugga :(

Byebye<3

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback