vehemence

Vad göur due?

2009-09-15 @ 22:15:20

Haha! C lät så jäkla roligt idag när hon skulle säga vad gör du till A, hon lät typ rysk xD
Ville bara förklara rubriken ;)
Så idag har jag haft en skit lång dag i skolan, men den har varit okej ändå. Det enda som fick mig att må totalt PYTON var den där filmen från andra världskriget i koncentrationslägrerna...FY FAN FÖR VISSA MÄNNISKOR!!!
Sen så har jag varit med S idag ^^ Vi köpte glass och kexchoklad och sen åkte vi hem till mig :) Så hon är nu officiellt den första av mina vänner som varit hemma hos mig i mitt nya hus :P
Hon åkte hem 21.10, haha :P Från landet till åkersberga på en skolnatt liksom :D Såå skönt att ha vänner som inte bryr sig om att det blir sent fast de borde det xD
Så nu har vi äntligen fått nån sorts internet :D Det är nån kontantköpgrej, inte mobiltbredband med abonnemang utan nåt annat :S Fattar typ inte men haha det behöver jag inte heller :D SÅ länge jag kan anväda det tills jag köper mobiltbredband så är jag glad :P
Ville bara tala om vad jag har haft för mig idag :) Jaja, ha det så bra!
<3<3<3

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback