vehemence

Slumberparty!

2009-09-18 @ 09:11:15

Just nu sitter jag i skolan och väntar på att lektionen ska börja, som vanligt är man här skit tidigt pga bussen :/
Men men då har jag ju tid att gå ut på internet :P Imorgon fyller min älskade stora syster 21 år! Så idag ska jag sova över och börja fira henne idag med ett slumberparty ^^ Vi ska spela mariocart och smashbrothers på hennes Wi och så ska vi dricka cola, det har jag bestämt xD Så jag kommer inte komma hem förens på söndag och då shar jag nog saker att göra som t.ex. att försöka få någon ordning på mitt rum :P Det ser förjävligt ut ;)
Men first things first, det tar jag när det blir söndag :D
Vi har bokat studentskiva!!! xD Jippi! Vi ska va på Layer cake lounge den 17 maj! <3<3<3
Har redan fått med mig några polare :P
Ne nu måste jag kolla lite andra saker, skriver förmodligen på söndag igen :P

Byebye have a great weekend! :*

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback