vehemence

Skön Nostalgi <3

2009-09-20 @ 22:17:46

Hallu hallu! Jag har haft en jätte bra helg denna helg! Det började i fredags med att jag hade slumberparty med min syrra, as mysigt! Sen på lördagen så fyllde hon 21 och vi hade jätte trevligt! :D Så sov jag över igen och idag har vi mysigt och kollat på Disney filmer, skön nostalgi <3 Men nu är jag helt slut och är glad över att jag är hemma igen :)

Igår frågade Cattis om jag ville ha kattungen som vi ska köpa, om jag ville ha den som bara min. Jag kunde inte ens svara på sms:et, var heeelt överlycklig :'D (glädje tår) Men hon är inte hemma än och jag måste typ sova nu så jag får spara att hoppa runt av glädje tills imorgon när jag frågar om hon verkligen menade det xD Nu ska jag bara ladda upp en bild från helgen och sen ska jag sova :P

Goodnight <3


Jag å en av min syrras kompisar äter hemgjord AS GOD tårta xD


Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback