vehemence

Jag är en sån härmapa xD

2009-09-08 @ 23:10:54

Hallu! Ja jag var bara tvungen att skaffa en blogg nu. Har tänkt göra det ett tag eftersom 2 av mina vänner har bloggar och jag tycker det är kul att läsa dem :P
Så! Nu har jag oxå en blogg, tihi!
Idag har jag haft en seriöst energislukande dag! Först så sov jag jätte lite och var alltså Aaaaas trött imorse. Sen så kommer man ju till skolan typ en timme innan man börjar tack vare de usla busstiderna, sen så har man ju ett "prov" det första man har när man börjar :/ Men det kändes ialla fall som om det gick bra :D
Sen hade man sam, och först nu inser läraren att man har en mini laptopp med sig xD Den har varit med ett par gånger innan ;) Aja ointressant xD A sen hade man lunch da, och igen så måste vi dra upp den där j***a konversationen om idiot läraren, han VA idiotisk just den lektionen, och såklart blir jag irriterad den här gången oxå, men tack å looov inte lika arg som förra gången xD
Sen så va det historia... inte mycket att säga om det. Sen så bestämde jag mig för att skita i franskan, jag orkade inte idag. Så då drog jag, A å C till (hemlis :P) och sen drog vi till centrum. När jag kom hem höll jag på att dö av trötthet! Man hade ju såklart en massa skit att göra oxå så ingen vila för lilla jossan inte. Så då börjar jag plugga för en gång skull eftersom det var viktigt idag och sen när man suttit där i typ 2-3 timmar får man ett F**T sms som gör en fett pissed off! Vi behöver inte gå in på detaljer men jag är fortfarande sur...nu har det gått minst 2 timmar sen jag fick sms:et xD Aja, nu borde jag nog sluta eftersom det här inlägget har blivit sjukt långt, och sen så är klockan 23.09 och jag skulle ha gått och lagt mig för en timme sen...hehe.

Aja.
Good night sleep thight and don´t let the bed buggs bite ;)

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback