vehemence

Internet :O

2009-09-12 @ 22:05:27

Hallu alla krusseduller!
Just nu sitter jag i mitt gamla hus för att kunna gå in på internet. Nej, vi har inte fått vårt internet flyttat än :( BUHU!
Jag har velat gå in på internet sen igår men ICKE...det har inte gått :# Aaaargh!
Så igår skulle jag ha haft tjejkväll med A å C <3 Men det fick jag inte för den andra C, äh, fick inte för Cattis. Så. Nej, jag skulle hjälpa till med flytten eller a att iordningställa allt som blivit flyttat. Och det klart att jag ska hjälpa till med det, men just då? Ush...jag som verkligen såg fram emot tjejkvällen. Vi behöver lite mer tid bara vi tjejer utanför skolan. Så jag har alltså spenderat igår och hela idag fram tills nu med att fixa i det nya huset. Som inte har internet. Vi har ialla fall tv :D Men inte kanal 3! Jag dööör! Jag ÄLSKAR kanal 3...:( :/
Ne jag överdriver men jag kommer sakna 3:an!
Och sen idag så hade jag bestämt med S att vi skulle göra nåt, det hade jag bestämt för länge sen och tänkte då inte på att vi precis skulle ha flytta innan. Men what can one do?  Så nu siter jag här i ett tomt hus med bara lite grejer kvar här och där mitt ute i NOWHERE mitt i natten och ska kolla mina email, skriva på bloggen och såklart tillfredställa mitt serieberoende xD Haha, har ett beroende av att kolla på serier på datan xD Så a jag kanske borde börja nu så att jag inte e här hela natten, då kanske inte Cattis vill komma och hämta mig sen xD Jo sa jag de att jag är fast härute om inte hon hämtar mig? Scaryyyy.

Aja, byebye alla gosingar!
Puss puss<3

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback