vehemence

Crazy

2009-09-09 @ 22:10:49

Idag har varit en helt galen dag! Jag har varit helt borta... Sen så hade jag ett "gräl" med C, det var hemskt! Nu känner jag mig dum för hon har skrivit förlåt i sin blogg, som jag såklart har kommenterat! Så nu vill jag också säga förlåt, även om jag fullt ut menade det jag sa.
Och efter det så ville jag VERKLIGEN inte åka hem, va fortfarande sur (på en annan C). Så jag skrev att jag skulle ha studiegrupp, vilket jag borde ha haft men istället så köpte jag & A godis och två 4-pack cider :P, och gick hem till henne xD Men såklart fick jag ett sms tillbaka som gör mig ännu surare. Hade tänkt "bråka" lite med henne när jag kom hem men när jag kom hem så var hon inte hemma :/ Och när hon tillslut kom hem så var hon så trevlig så och då orkade ju inte jag bråka då. Ne så nu har jag tagit en liten pause i mitt packande, ska flytta till ett annat hus...lite wft? känns det som xD Aja, nu är jag aaaas trött men jag måste fortsätta packa och sen skulle jag egentligen behöva plugga idag igen, men jag kommer typ somna så vi får se hur det går. Lite kaffe kanske?
Ne...inget koffein kaffe kvar :´( BUHUHU!!! När man behöver det som mest liksom :#
Ne nu ska jag ge mig.

Byebye alla krusiduller där ute! <3





Permalink Allt och inget Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Asså, ursäkta, men... jag orkar inte fortsätta bråka men det var ju aldrig som att jag påstod att nåt var hennes fel men jag tar jävligt illa upp när ngn säger att det är pga att jag är negativ...

2009-09-12 @ 11:55:13


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback