vehemence

Söndag

2009-10-11 @ 13:43:36

Hallu! Det känns som om jag lyckades göra något igår. Jag vaknade vid en någorlunda okej tid, åt en ganska bra frukost, gick ut med hunden, pluggade, städade, var social, läste och satt vid datan :) En lyckad dag, bortsätt från mitt nysanfall som inte gick över...kände mig lite sjuk senare på kvällen också :(
Men idag är en ny dag :) Har inte nyst men jag känner mig lite sådär, hoppas jag inte blir sjuk :S Idag hade jag tänkt att bara ta det lungt, städa mitt rum lite, läsa lite och sitta vid datan. Men det visar sig att jag måste vara social idag igen, jag gillar inte vara social för er som inte vet, och jag orkar inte... Jag vill bara sitta här i min egen värld och bara vara, är det för mycket bergärt en söndag? Ush...
Jag tänker ialla fall låssas som om jag inte hör att de redan har kommit och sitta här uppe tills de märker att jag är hemma. Då måste jag ju tyvär gå ned och låssas att vara glad för att de är här. Hatar att jag hatar att vara social.  Ne nu tänker jag ialla fall fortsätta med mitt.

Byebye<3

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback