vehemence

Onsdag

2009-10-14 @ 18:54:53

Hallu!
Idag har jag varit sjuk :( Fast jag måste medge att det har varit skönt att bara vila. Jag har läst, kollat på serier och (konstigt nog, jag vet) lagat mat :D Fast jag vet inte om det sista blev lyckat xD Aja, jag gillade det ialla fall ;) Nu ska jag fortsätta att ta det lungt och försöka läsa lite till, det har blivit lite mer ljudligt runt mig nu så vi får se hur det går :/

Aaaah!!! Jag blir så jävla irriterad! Blev nyss gnäld på för något som inte jag ens kunde hjälpa och det vet den personen! Blä för henne just nu. NU BLEV JAG PÅ DÅLIGT HUMÖR...TACK SÅ JÄVLIGT.

Byebye!

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback