vehemence

Jag orkar inte!

2009-10-08 @ 22:31:54

Hallu
Idag har varit en sån där konstig dag. Jag har varit på alla möjliga humör och mått både bra och dåligt.
Och drama som verkar älska mig så mycket kan man nu se i mitt liv. Jag orkar inte!
Jag har ialla fall pluggat ganska mycket på sistonne, kanske inte direkt på det som varit viktigast men ändå, jag har pluggat xD Idag fyller en av mina kompisar år, men eftersom jag inte precis har hållit koll på datum och så, så höll jag på att missa att säga grattis :S Men jag hann skriva grattis innan hennes födelsedag var slut :P Så imorn är det ÄNTLIGEN fredag, som jag har längtat! Jag kanske ska ut med S på klubben, får se hur det blir.
Är inte säker på om jag kan ännu...:( Men men, det löser sig.
Nu borde jag gå och lägga mig, det är ju trotts allt torsdag idag.

Byebye

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback