vehemence

Helgen

2009-10-18 @ 18:58:01

Hallu!
Den här helgen har jag gjort jätte mycket!
I fredags så var jag och några vänner på klubb och kom hem kl 4! Och i lördags var det meningen att vi skulle på gudstjänst för skolan, men det var stängt! Fast jag hade kollat på internett :# Så då sprang vi runt i stan och letade efter en kyrka som var öppen, tror ni vi hittade nån? NEJ.
Så, sjukt trött och med värkande kropp sprang jag alltså runt i stan på en lördag, helt i onödan...behöver jag säga något mer?
Och idag har jag pluggat. Jag har gjort religion, jag blev klar med mina frågor till prästen och min omskrivning av etik & moral hemtentan ^^ Fast om det blir som förra gången så skiter jag i det. Jag gör inte om det igen. Och nu ska jag göra naturkunskapen, eftersom jag har redovisning imorn :S Hehe.
Och jag skulle egentligen ha gjort historia och franska oxå, men det får bli imorn för jag glömde det i skolan. Beroende på när jag blir klar med naturen så kanske jag börjar på sam oxå, vi får se. Puh :O Det är så mycket man måste göra... Jag borde ha städat idag oxå, men jag lyckades ialla fall bädda min säng xD Ne nu måste jag verkligen börja, annars dödar min lärare mig imorgon, och det vill vi ju inte. Eller hur? :)

Byebye<3

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback