vehemence

Haha

2009-10-01 @ 16:16:08

Halluuu :D Här är de roliga bilderna, de är roliga för mig ialla fall xD
Rit tävling mellan mig å syrran, tyvär har jag inga bilder på hur hennes blev, men mina blev bättre ;)
Haha det ska föreställa karaktären Ganondorf från spelet Zelda-Twilight princessBilden som jag ritade av från tevenHehe min teckning av Yeta, oxå från Twilight PrincessBilden jag ritade av.Bilderna är lite felvinklade för att vi vred på dem när vi ritade av, men ni fattar :D

Byebye

Permalink Allt och inget Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jessicka

hahaha omg la du ut dom här haha.. tur att du inte hade mina vill jag säga.. haha !!

2010-05-09 @ 22:07:18
URL: http://denvitablomman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback