vehemence

Det blev bättre :)

2009-10-13 @ 14:43:43

Hallu igen!
Nu är jag på ett mycket bättre humör än jag var imorse :) Det slutade att snöa och snön har smält :P
Dessutom så bestämde vi att dra från skolan eftersom vår lärare var sjuk och för att vi inte fick nån vikarie, orka stanna då liksom. Nu har jag varit hemma ett bra tag och börjar känna mig skit trött igen, ska kanske sova lite?
Får se om jag gör det eller inte xD Aja jag har fått mer att göra i skolan ialla fall,orkar verkligen inte...
Imorgon vill jag inte ens tänka på, så då ska jag väl inte göra det antar jag, hehe.
Ne nu ska jag kolla facebook och efter det ska jag fortsätta kolla på beyblade xD Jag är världens nörd, jag vet xD

Byebye!

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback