vehemence

Borderline

2009-10-27 @ 15:48:56

Hallu!
Jag har det skit bra på sista tiden :P I fredags åkte jag hem till familjen och va där hela helgen, jag hade det så jäkla mysigt! Vi spelade spel, tittade på film, gick på promenader, osv. Det var bara bäst <3
I söndags gick jag å mina vänner till kyrkan (för skolarbete!) det var helt okej, lite tråkigt bara. Fast jag måste erkänna att det var första gången jag hörde en präst prata om reklamer i en predikan xD
Sen igår så var det dags för religions filmen Luther, den var bra, ialla fall de delar som jag såg xD Va lite påverkad ;) Sen så skojja jag runt med C,M och J, lite med A xå :D
Haha de va så kul ^^
Men nu är jag hemma igen och idag har jag städat rummet, städa kylskåpet och ska plugga lite senare oxå, tror jag :D IImorn kommer soc :S Vet inte riktigt hur jag känner för det...Men men, det måste ju hända satt.
Ifall ni undrar över rubriken så lyssnar jag på Runaway med Darin och jag gillar ordet bordeline Det är med i den låten alltså ^^ Ne nu ska jag kolla på serier :P

Byebye <3<3<3

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback