vehemence

Ops

2009-11-07 @ 16:45:48

Hallu!
Jag vet att det var länge sen jag skrev nu, men jag har inte haft tid helt enkelt :( Men nu skriver jag igen :)
Jag har haft ett bra lov, jag var ju på Halloween fest t.ex. Sen nu i veckan började ju skolan >_<, ush! Men det har varit helt okej, har bara haft as mycket att göra. Men nu är det helg <3 Har nyligen fått veta att en gammal "bekant" så att säga ska flytta hem till mig. Är inte helt glad över detta men jag kan inte göra något åt det tyvär. Det valet fick inte jag vara med om att välja, nej. Men det ska vara en prövoperiod innan något permanent bestäms, men jag ville inte ha den här personen här ens för det. Känner mig lite överkörd.
Aja, jag antar att hon är annorlunda nu.

Ja igår var ialla fall A här <3 Första gången i det nya huset xD Det var myssigt, vi gjorde lite svenska och sen käkade vi godis, drack cider och kollade på Buffy ^^ Hihi!
Idag så har vi haft besök här ute i vettershaga, det var trevligt :) Nu så är det bara jag å F hemma och jag har äntligen internett ett tag :P Jag måste plugga senare idag oxå, och imorn måste jag säkert det oxå. Ush.

Ne nu har jag skrivit tillräkligt xD Hoppas alla har en bra helg!

Byebye<3

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback