vehemence

New Moon <3

2009-11-21 @ 13:28:06

Hallu!
I torsdags var Jag och A på midnattsvisningen/Smygpremiären av Twilight och New Moon! Det var helt galet! Vi kom till och med med på tv4 nyheterna :D Visst vi står bara och ser lost ut men vi är i fokus xD Det var verkligen helt galet ;) Twilight släng dig i väggen säger bara! New Moon är 1000 gånger bättre, den nya regisören fångade verkligen BOKEN i filmen <3 Och det är ju böckerna som man blev kär i ;)

And now to something completely different (hehe)

Sorry för den dåliga uppdaterningen men jag har varit sjuk, nej inte med svininfluensan xD Och i torsdags morse var jag nästan helt av med rösten, jag låter fortfarande helt förjävligt xD Så jag kunde ju tyvär inte skrika så mycket i torsdags :( Buhu.
Men bortsätt från att jag har varit sjuk så har jag haft det bra, har inte gjort så mycket :P Men jag har hittat typ världens roligaste stand-up komiker! George Carlin! Tyvär dog han förra året så man kommer aldrig få chansen att se honom live någon gång men det han har gjort är så bäst att det finns inte! <3 Kolla på hans grejer på youtube, om du inte skrattar måste det vara nåt fel på dig xD Haha, nej jag skämta, alla har olika humor men han är verkligen rolig så jag förstår inte om det finns någon som tycker att han är tråkig :)
Idag, lördag, så ska jag till c för en tjejkväll <3 Det var länge sen nu så det kommer bli jätte kul :D
A har börjat blogga igen oxå, hon bloggar om Twilight och allt runt Twilight så om nån är intresserad så kolla in bloggen på : http://tneb-d.devote.se/   .   Jo föresten om nån är intresserad så kan man se mig och henne på nyheterna här : http://nyhetskanalen.se/1.1347291  Vi står som sagt på en typ balkong, det är jag till höger xD
Nu när jag ändå promotar bloggar så kan ni ju lika göra kolla i in mina andra vänners bloggar oxå! M:s blogg : http://lifeonjorden.devote.se/  och såklart C:s blogg, den är på engelska ;) :http://versatility.blogg.se/  .

Ja nu har jag skrivit tillräkligt, ska äta lunch nu :D

Byebye <3

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback