vehemence

Family!

2009-11-14 @ 12:32:41

Hallu!
Igår, fredag 13, var till en början helt meningslös. Jag hade lika gärna kunnit sovit hela dagen. Men men nu hade jag ju det där totalt meningslösa mötet (...). Sen hade jag ju faktiskt skola. Men i skolan gjorde ingen nytta alls då det bara blev en "lektion" eller a ett snabbt prat med läraren och sen iväg till centrum.
Men sen blev dagen lite mer meningsfull då jag och M hade ett litet samtal som var väl behövt, det kändes bra :) Sen så köpte jag äntligen ett svart nagelack xD Jippi! Sen så gick vi hem till manda, jag C och A då da, vi gjorde chokladpudding och kollade på Buffy <3 Det var jätte mysigt^^ Sen så gick jag hem till min kära familj, det var jätte mysigt :) Jag och syrran såg Män som hatar kvinnor, den var JÄTTE bra! :D Sen så diskuterade jag å brorsan ailiens xD Sen så satt jag å mamma och hade lite kvalitetstid framför tv:n :) Sen åkte jag hem med sista bussen. Så idag så vaknade jag av att tvillingarna skrek, som vanligt. Men det var ändå helt okej att vakna för klockan var nästan 10.

Sen så såg jag ett jätte intressant avsnitt av Vetenskapens värld, man hade hittat en fosil som är 47 milijoner år gammal och som kopplar samman människor, apor och nästan alla andra djur i världen! AS HÄFTIGT! Man döpte den här TOTALT BEVARADE fosilen till IDA. As coolt.

Ne nu orkar jag inte skriva mer, ska kolla på lite serier :D
Ha en bra dag!
Byebye<3

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback