vehemence

:/

2009-11-27 @ 20:37:25

Hallu!
Shit vad jag är dålig på att uppdatera xD I onsdags så tog jag svininfluensa- sprutan :S Ajaj säger jag bara! Armen gör ont som faaaan och så blev jag lite sjuk på köpet, men jag måste ändå säga att det var värt det :)

Ja som ni nog alla vet så är det första advent på söndag, hjälp vad tiden går fort asså, och jag ska fira det
hemma hos min älskade familj<3 Eftersom det snart är jul oxå så har jag börjat kolla på julklappar, och ska skriva en önskelista själv snart ;) Jag tror att jag har kommit på en grej att köpa åt A, min bästis, men jag är ändå inte helt hundra på att hon skulle gilla det :S Äh, jag tror jag köper det ändå, för det är värt risken så att säga :P Jag är inte helt hundra på om jag ska köpa julklappar åt C och M, M fyller ju i och för sig år så det blir ju en present ialla fall (fast jag inte fick nån av henne, hehe) jag e en självisk liten sak xD Men sen är jag inte säker på hur det blir med julklappar, jag kommer ju inte precis ha mkt pengar, snacka om att det är SVINDYRT att ta student! :( Men nåt litet ska jag ialla fall klara av att köpa, annars blir det nog bara till familjen och A, och Cattis såklart. Dem kommer i första hand :) Men jag ska ialla fall unna mig ett biobesök till med S, min andra bästis, vi har inte setts på ett tag och förtjänar lite kul tillsammans :D Det blir som en julklapp till henne och mig samtidigt, hon firar inte jul men ändå xD Men jag längtar till jul, det är det mysigaste som finns enligt mig, håller ni med mig?
Nu är det ialla fall fredag och jag har missat 2 prov den här veckan eftersom jag har varit sjuk :S Gud vad jobbigt allt är eller hur? Aja, jag klarar det på nåt sätt. Som sagt det är fredag och den här helgen är tvillingarna här :O Damdamdam...jag gillar inte barn, har jag nämt det förut? Så jag är då inte glad. Aja, jag kan ju alltid rymma upp till mitt rum eller ta en promenad med Olle om det skulle krisa sig xD Fast...imorn kommer en av Cattis söner hit med sin familj :S Jag gillar just den här familjen väldigt mkt men det blir så mkt på en gång, jag gillar inte sånt :/ Nej. Tänk positivt! Det kommer att bli jätte trevligt imorn och om jag absolut inte står ut är det bara att komma på en ursäkt för att gå ifrån ett tag :P Oj vad mkt jag har skrivit nu, bäst jag slutar annars kommer ingen orka läsa allt xD

Hoppas alla får en jätte bra helg och en trevlig första advent!
Byebye<3

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback