vehemence

It SUCKS!

2009-12-03 @ 20:41:10

Hallu.
Jag är sjuk igen(!). Big suprise , NOT. Blev smittad av en av tvillingarna i helgen, hon hostade rakt i mitt ansikte och sen var jag tvungen att torka deras äckliga små näsor som rann hela tiden (spydde nästan) Uhck! Så nu är jag sjuk, var hemma igår och har varit hemma idag, jag kommer att få en varning, men vad fan ska man göra? Är man sjuk så är man och jag tänker då verkligen inte gå till skolan och må skit och bli sämre bara därför.
NO WAY IN HELL.
Men imorgon måste jag gå, det är nämligen SACO-mässan då och jag har betalat 30 spänn för det, plus att jag faktiskt vill gå, sen ska jag på bio ju. Det tänker jag inte missa.
Jag hatar verkligen att jag blir sjuk så ofta, det gör att jag kommer efter så mkt och jag missar jätte mkt oxå, saker som jag faktiskt inte vill missa...som mina vänner t.ex.
Jag är bara på ett dåligt humör...och det är that time of the month, det gör inte saker bättre så att säga.
Hoppas allt det blir bättre imorn.

Byebye, hoppas ni mår bättre än vad jag gör, och inte är på ett så dåligt humör :)

Permalink Allt och inget Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback